בעולם האינטרנטי של היום, בו כל המידע שתרצה נמצא במרחק קליק אחד ממך והתחרות כמעט בכל מקצוע שקיים היא אינסופית - השיווק הופך לכלי בעל משמעות עצומה בכדי להצליח. חשיפה ע"י קידום אתרים הוא הצעד הראשון בכדי לשווק את העסק שלך, אולם ברגע שאנשים גולשים אליך לאתר, אתה צריך לגרום להם לרצות להישאר – וזאת המשימה הקשה באמת.
סרט תדמית הוא הכלי הטוב והיעיל ביותר להעביר את המסר שלך ללקוחות הפוטנציאליים ובכלל במינימום זמן ובלי להוציא עשרות או מאות אלפי שקלים על קמפיין שיווקי. מעבר לכך סרט תדמית איכותי, מקורי ומכוון מטרה יביא לחשיפה מוגברת ולמיצוב נכון של החברה בשוק האינסופי של הרשת.
במידה רבה סרטי תדמית הינם כרטיס הביקור החדש בעולם הווירטואלי. גולש ממוצע מבלה בין דקה ל-3 דקות בלבד בכל אתר מסחרי חדש אליו הוא מגיע (לא כולל אתרי חדשות, youtube, Facebook, תיבות דואר וכד'). זה בדיוק הזמן שיש לך לסרטון קצר שימשוך את תשומת לבו ויגרום לו להישאר באתר שלך, או במקרה הטוב לבקר שוב באתר ואולי אף לשתף אותו עם חבריו. אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, סרט במקרה שלנו, שווה ערך לעשרות עמודים של טקסט שיווקי באריזה מעוצבת ומושכת את העין.
עם הטכנולוגיה של היום האופציות להפקת סרט תדמית הם כמעט אינסופיות. מסרטים במצלמה ביתית דרך הרצאות פרונטאליות על רקעים משתנים ועד אנימציה תלת ממדית ובניית עולמות חדשים, הכול קיים, זמין ומידי, במגבלות תקציב כמובן. ישנם סרטי תדמית המיועדים לקידום מכירות של מוצר ספציפי, ישנם סרטים המיועדים למיתוג של חברה ואפילו סרטים אינפורמטיביים המיועדים לצורכי הסברה.
בכל מקרה חשוב לזכור שמדובר בתדמית שלך. מה שתשקיע בסרט זה מה שישתקף אצל הצופים בו. ככל שהסרט יהיה מקורי, מפתיע וחדשני יותר, כך סיכויו להתבלט בתוך ים האינפורמציה האינסופית של האינטרנט יגדלו גם כן.
יובל גדרון, כתסריטאי, במאי ומנהל תוכן של עשרות פרויקטים במגוון רחב של נושאים. מסרטי תדמית, פרסומות ותוכן שיווקי ועד קליפים אישיים, תוכן לילדים, אנימציית תלת מימד והפקות מקור באורך מלא. בוגר בהצטיינות של החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב.